Mojego banku nie ma na liście. Co zrobić?
Utworzono:
2016-11-29
Ostatnia aktualizacja: 2016-11-29
Ostatnia aktualizacja: 2016-11-29
Liczba odwiedzin posta: 588
Jeżeli chcą Państwo skorzystać z szybkich płatności, natomiast nie ma Państwa banku na liście, prosimy o kliknięcie w Mam konto w innym banku i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie.
Mogą Państwo również opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym, jednak udostępnienie zakupionych materiałów nastąpi dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
Zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji. Jeżeli napotkają Państwo problem z płatnością, zapraszamy do kontaktu przez live chat, mailowo lub telefonicznie. Dane kontaktowe znajdą Państwo TUTAJ.
Mogą Państwo również opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym, jednak udostępnienie zakupionych materiałów nastąpi dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
Zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji. Jeżeli napotkają Państwo problem z płatnością, zapraszamy do kontaktu przez live chat, mailowo lub telefonicznie. Dane kontaktowe znajdą Państwo TUTAJ.
Powrót
Dodaj komentarz