Nie otrzymałem (-am) zakupionego produktu. Co robić?

Utworzono: 2016-11-29
Ostatnia aktualizacja: 2016-11-29
Liczba odwiedzin posta: 119

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia wszystkie nasze e-booki wysyłane są automatycznie w przeciągu kilku minut. (Max. do 24h). 

Otrzymają Państwo w kolejnej wiadomości e-mail, link umożliwiający pobranie zakupionych materiałów. 

Jeżeli założyli Państwo konto Klienta w naszym sklepie zakupione ebooki można pobrać z historii zamówień dostępnych w Panelu Klienta.


 

Może zdarzyć się również, że wiadomość trafi do folderu SPAM lub zostanie przeniesiona do tzw. zakładek grupujących np. (społecznościowe, oferty, zakupy itp.)

Niezależnie od tego czy zakładali Państwo konto klienta w naszym sklepie, czy też nie zawsze można podejrzeć swoje zamówienie i pobrać pliki klikając na przycisk Szczegóły zamówienia w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia:
 

Jeżeli nie znaleźli Państwo wiadomości e-mail z linkiem do pobrania w powyższych folderach, proszę utworzyć nowe zgłoszenie techniczne lub skontaktować się z BOK po przez LiveChat.

Przy zakładaniu nowego zgłoszenia proszę o podanie numeru zamówienia.



Powrót