Płatność przelewem - brak przekierowania do strony banku. Co dalej?

Utworzono: 2016-11-29
Ostatnia aktualizacja: 2016-11-29
Liczba odwiedzin posta: 42

Czasami może się zdarzyć, że po kliknięciu w przycisk Zapłać przeglądarka nie przekieruje Państwa do strony banku.

Zawsze po złożeniu zamówienia otrzymują Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

Aby dokończyć płatność należy kliknąć w link znajdujący się w wiadomości email:


Zostaną Państwo przekierowani do Konta Klienta gdzie w sekcji pliki do pobrania, znajdzie się przycisk Opłać. Zostaną Państwo przekierowani z powrotem do wybranej wcześniej metody płatności.


 

Po pomyślnym zaksięgowaniu wpłaty pliki zostaną udostępnione.

Dodatkowo przy wyborze płatności E-przelew, każda nowe rozpoczęcie płatności potwierdzane jest również wiadomością e-mail, od pośrednika płatności BlueMedia. Tam również, znajduje się link umożliwiający dokończenie płatności.

W przypadku nie otrzymania takiej wiadomości można spróbować złożyć nowe zamówienie.

Jeżeli będą mieli Państwo dalsze problemy techniczne prosimy o kontakt z naszym BOK.



Powrót