Płatność przelewem - brak przekierowania do strony banku. Co dalej?
Ostatnia aktualizacja: 2016-11-29
Czasami może się zdarzyć, że po kliknięciu w przycisk Zapłać przeglądarka nie przekieruje Państwa do strony banku.
Zawsze po złożeniu zamówienia otrzymują Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Aby dokończyć płatność należy kliknąć w link znajdujący się w wiadomości email:
Zostaną Państwo przekierowani do Konta Klienta gdzie w sekcji pliki do pobrania, znajdzie się przycisk Opłać. Zostaną Państwo przekierowani z powrotem do wybranej wcześniej metody płatności.
Po pomyślnym zaksięgowaniu wpłaty pliki zostaną udostępnione.
Dodatkowo przy wyborze płatności E-przelew, każda nowe rozpoczęcie płatności potwierdzane jest również wiadomością e-mail, od pośrednika płatności BlueMedia. Tam również, znajduje się link umożliwiający dokończenie płatności.
W przypadku nie otrzymania takiej wiadomości można spróbować złożyć nowe zamówienie.
Jeżeli będą mieli Państwo dalsze problemy techniczne prosimy o kontakt z naszym BOK.
Powrót
Dodaj komentarz