Nie mogę zapłacić za pomocą SMS. Wyskakuje błąd Podany kod jest niepoprawny.

Utworzono: 2016-11-29
Ostatnia aktualizacja: 2016-11-29
Liczba odwiedzin posta: 46

Jeżeli mają Państwo problem z opłaceniem zamówienia za pomocą SMS Premium, należy zastosować się do poniższej instrukcji:

  1. Sprawdzić, czy zostało wprowadzone Imię i Nazwisko
  2. Sprawdzić, czy został poprawnie wpisany adres e-mail.
  3. Sprawdzić, czy został poprawnie wpisany kod z SMS.


Jeżeli w dalszym ciągu mają Państwo problem z dokonaniem płatności proszę o utworzenie nowego zgłoszenia technicznego lub kontakt z BOK po przez LiveChat.

Przed zgłoszeniem problemu, proszę odczekać max 5-10 min. Mimo wyświetlanego komunikatu o błędzie, zamówienie może zostać przetworzone. W tym czasie system przetwarza sms-y. Jeżeli do tego czasu nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail z linkiem do pobrania zakupionego materiału prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 



Powrót